27 Şubat 2008 Çarşamba

Merhaba :))))))




Tatları, kokuları, renkleri ve adrenalini seviyorum...

Dolayısıyla yemek yemeyi, yemek yapmayı, gezmeyi, spor yapmayı, bisiklete ve motosiklete binmeyi seviyorum...

Kadın olmayı seviyorum... Hem ince, hem güçlü ve dayanıklı hem de becerikliyiz...

Blogumda sizlerle yapmaktan mutluluk duyduğum her şeyi paylaşmayı planlıyorum... Bazen gezi yazıları, bazen yemek tarifleri, bazen sağlıklı yaşam ipuçları... Yani hayata ve kadın olmaya dair her şey :))))))

Kocamaaaaaan bir merhabaaaaaaaa :)))))))))))))))))))))))))




2 yorum:

Turkey lover dedi ki...

Canım benim, Türkiye'de ne kadar zor olursa olsun ben de çok mutluyum kadın olduğuma, etrafa boş boş değil bir kadının zekasıyla bakabildiğime,çok güzel olmuş bloğun, bekletme bizi yazılarını bekliyoruz:)
inci'den

... dedi ki...

sağol canım :)